Elektroniske løsninger med NemID

Med de elektroniske muligheder, NemID tilbyder, kan du gøre mange af virksomhedens processer mere effektive og tidsbesparende. Underskriv fx dokumenter fra banken med en NemID-medarbejdersignatur, hav virksomhedens nøglekort lige ved hånden med NemID nøgleappen, og underskriv dokumenter i e-Boks med elektronisk underskrift.

Kom igang med NemID medarbejdersignartur

Du kan læse mere om, hvad NemID medarbejdersignatur er, samt finde ud af, hvordan du selv kan oprette og bestille en NemID medarbejdersignatur til medarbejdere, ledere og ejere i virksomheden i vores trin-for-trin vejledning.

Opret NemID medarbejdersignatur

Få en nemmere hverdag med NemID Nøgleapp til erhverv

Med NemID nøgleappen til erhverv har både du og dine medarbejdere altid virksomhedens nøglekort lige ved hånden — uden at skulle finde papnøglekortet frem. NemID nøgleappen er et digitalt supplement til dit normale nøglekort i pap og kan installeres sammen med din NemID nøgleapp til privat.

Læs mere om NemID Nøgleapp til erhverv

Underskriv dokumenter i e-Boks med elektronisk underskrift

Med elektronisk underskrift kan du via e-Boks nemt og hurtigt underskrive dokumenter, når og hvor det passer dig. I undgår som virksomhed de tidskrævende underskriftmøder, når der skal underskrives dokumenter. Når dokumenterne er klar til underskrift, modtager de personer, som virksomheden har valgt skal informeres, en mail om, at dokumenterne er klar til underskrift i e-Boks.

Læs mere om elektronisk underskrift