Bliv privatkunde i sparekassen

Det er nemt og hurtigt at blive privatkunde i Sparekassen Sjælland-Fyn. Vi sørger for alt det praktiske – eksempelvis kontakten til din tidligere bank – uden beregning.

Kig forbi eller kontakt os

Kig forbi eller kontakt din lokale filial, hvis du ønsker at høre mere om dine muligheder som privatkunde i Sparekassen Sjælland-Fyn.

Du kan også udfylde formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Bliv kontaktet

 

Ønsker du at blive erhvervskunde?

Ønsker du at blive erhvervskunde i Sparekassen Sjælland-Fyn, skal du udfylde et skema med oplysninger om virksomheden og en beskrivelse af, hvorfor og hvordan virksomheden ønsker at bruge Sparekassen Sjælland-Fyn som bank.

Bliv erhvervskunde

Hvad får du i Sparekassen Sjælland-Fyn:

  • En personlig og lokalkendt rådgiver, som er til at få fat i – mød os i din lokale filial, få rådgivning over telefonen eller brug vores digitale kanaler.
  • Attraktive vilkår – med PrivatFRI får du en overskuelig hverdagsøkonomi med færre gebyrer. Ring og hør om dine muligheder for at få PrivatFRI.
  • Hurtige ekspeditionstider – vi ved, at det er vigtigt at handle hurtigt, når drømmeboligen er fundet, eller spørgsmål til hverdagsøkonomien presser sig på.
  • En kompetent sparringspartner, som ikke får bonus for at sælge dig noget – vi rådgiver med afsæt i dine ønsker og behov inden for privat-, erhvervs- og formueområdet.
  • En lokal bank, der kender og engagerer sig i din by – vi arbejder aktivt for at gøre en forskel for dit lokalområde gennem lokalt samarbejde og lokale partnerskaber.
glade kunder
PER OG METTE SØRENSEN, PRIVAT- OG ERHVERVSKUNDER

"Sparekassen er en god sparringspartner for os - både som privat- og erhvervskunder."

Bliv kunde

4 lette trin til at blive kunde

formularopkaldbookingpraktik

1.

Du udfylder formularen herunder.

2.

Vi ringer dig op og snakker om dine ønsker og behov.

3.

Hvis der er behov, så booker vi efterfølgende et møde.

4.

Vi sørger for det praktiske i forhold til skift fra din gamle bank herunder nye kort og konti.

Læs Information om behandling af persondata i sparekassen

Læs også Finans Danmarks folder "Sådan skifter du bank"

Lovpligtige oplysninger - det spørger vi vores kunder om

Som ny kunde vil du opleve, at vi beder om en kopi af din legitimation, og at vi spørger til dine skattemæssige forhold. Det gør vi, fordi vi - ligesom landets øvrige pengeinstitutter - skal have lovpligtige oplysninger om vores kunder. Se pjecen "Derfor spørger banken om ID"

Læs mere om de lovpligtige oplysninger vi spørger om