Digital underskrift af dokumenter
Med Digital Signering kan du nemt, hurtigt og sikkert underskrive dokumenter fra sparekassen. Du finder en vejledning længere nede på siden.
Underskriv dokumenter digitalt
Med Digital Signering kan du nemt og hurtigt underskrive dokumenter fra sparekassen, når og hvor det passer dig. Som virksomhed undgår I de tidskrævende møder, når der skal underskrives dokumenter, og I sikrer, at dokumenterne altid fremsendes til og underskrives af rette vedkommende.
Du skal bruge din private MitID adgang, når du skal underskrive dokumenter digitalt.
Gå direkte til Digital Signering her
Sådan underskriver du digitalt dokumenter fra sparekassen med Digital Signering
1. Du modtager besked om, at der ligger dokumenter klar til underskrift
Når vi har klargjort dokumenter til dig, som skal du skal underskrive, modtager du en sms eller mail fra os.
Du kan også modtage et brev i din Mobilbank med link til Digital Signering. Er du i tvivl, skal du kontakte din rådgiver.
2. Sådan gør du
Log på med dit MitID.
Første gang du logger på, skal du indtaste dit CPR nummer.
Du kan nu se, at der ligger en underskriftspakke fra sparekassen klar til dig.
Klik dernæst på ”Videre til dokumentpakke”.
Hvorefter du kan se og læse de enkelte dokumenter i pakken.
Når du har gennemgået alle dokumenter, vælger du “Videre til underskrift”.
Herefter skal du underskrive dokumentet/dokumentpakken digitalt med dit MitID.
Hvis du ikke vil underskrive dokumenterne, kan du efter hvert dokument afvise at underskrive. Hvis du afviser, er det hele underskriftspakken, du afviser.
Når du har underskrevet dokumentet/dokumentpakken digitalt, modtager du en bekræftelse på at underskriften er modtaget.
Hvis du har flere dokumentpakker, der afventer din underskrift, kan du fortsætte til dem.