Sådan spærrer du din Netbank, Mobilbank eller dit NemID

Er der nogen, der har fået adgang til din Netbank eller Mobilbank – ved at du eksempelvis har mistet din mobil eller NemID – skal du straks spærre for adgangen.

Inden for åbningstid
Inden for åbningstid kan du kontakte sparekassen, din lokale filial eller sparekassens hotline.

  • Ring til sparekassen på telefon 59 48 11 11 mandage til fredage fra kl. 10-16 (torsdag desuden fra kl. 16-18).
  • Ring til hotline på telefon 59 48 10 40 mandage til fredag fra kl. 8-19.
  • Find kontaktoplysninger til din lokale filial.

Uden for åbningstid
Ring til spærreservice på telefon 75 94 50 93. Spærreservice har åbent 24 timer i døgnet.

Spærring af NemID
Vær opmærksom på, at dit NemID kan anvendes andre steder selvom din adgang til Netbank og Mobilbank er spærret. Du skal derfor sørge for at spærre dit NemID, hvis du har mistanke om at dit NemID bliver misbrugt. Det kan du gøre på www.nemid.nu eller ved at kontakte sparekassen eller hotline.

Indsigelse mod betalinger, du ikke har foretaget
Vil du gøre indsigelse mod betalinger via Netbank eller Mobilbank, du ikke selv har foretaget, skal du kontakte sparekassen eller hotline hurtigst muligt.