Hjælp os med at hjælpe dig

Vi sender i øjeblikket mails til nogle af vores kunder med en opfordring om at deltage i en kundetilfredshedsundersøgelse. Det gør vi, fordi vi gerne vil vide, hvad du synes om at være kunde i Sparekassen Sjælland-Fyn.

Har du modtaget en mail fra os, hvor vi beder om din mening om at være kunde hos os? Så håber vi, at du har lyst til at give dit besyv med – det tager ikke mere end et par minutter at svare på spørgsmålene. Du deltager via det link, der er i mailen.

Hvad bruger vi dine svar til?
Vi vil gerne være en god bank for vores kunder, og vi arbejder hele tiden på at forbedre os. Vi bruger resultatet af undersøgelsen til at få indblik i, hvad vi gør godt, og hvad vi fremadrettet kan gøre endnu bedre.

Hvordan modtager og behandler vi dine svar?
Vi gennemfører undersøgelsen i samarbejde med firmaet NPS.Today, der indsamler svarene for os. Det er udelukkende NPS.Today og os i Sparekassen Sjælland-Fyn, der kommer til at se dine svar.

NPS.Today får derudover kun adgang til relevante oplysninger om dig som fx din mail-adresse. Oplysningerne bliver kun brugt i forbindelse med denne undersøgelse og bliver behandlet i overenstemmelse med reglerne for persondata (GDPR). 

Kontakt os, hvis du har spørgsmål
Har du spørgsmål til undersøgelsen, er du som altid velkommen til at kontakte din rådgiver eller lokale filial. Du kan også ringe til os på tlf. 59 48 10 00.

Find filial