Spær Mobilbank eller MitID
Sådan spærrer du din Mobilbank eller dit MitID
Er der nogen, der har fået adgang til din Mobilbank – fx ved at du har mistet din mobil eller dit MitID – skal du straks spærre for adgangen.
Sådan spærrer du din Mobilbank:
- Vælg menupunktet "Spær net- og mobilbank" ved at logge på Mobilbank og finde punktet under indstillinger i menuen. Se en trin-for-trin guide til at spærre Mobilbank.
- Ring til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.
- Ring til spærreservice på tlf. 75 94 50 93. Spærreservice har åbent 24 timer i døgnet.
- Alternativt kan du spærre dit MitID, som også spærre din adgang til Mobilbanken.
Har du brug for at ophæve din spærring, skal du kontakte sparekassen på 59 48 10 00.
Sådan spærrer du dit MitID:
Har du mistet dit MitID-identifikationsmiddel (f.eks. din mobil eller din kodeviser), eller har du mistanke om, at dit MitID er blevet misbrugt, skal du spærre det via MitID’s hjemmeside.