Spær Mobilbank eller MitID
Sådan spærrer du din Mobilbank eller dit MitID
Er der nogen, der har fået adgang til din Mobilbank – fx ved at du har mistet din mobil eller dit MitID – skal du straks spærre for adgangen.
Sådan spærrer du din Mobilbank App:
- Skift kode til din Mobilbank ved at logge af, klik på "?" i øverste højre hjørne og vælg "Opret ny kode".
- Ring derefter til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.
- Alternativt kan du spærre dit MitID, som også spærre din adgang til Mobilbanken.
Sådan spærrer du for adgang til Mobilbank via browser:
- Spær dit MitID ved at spærre MitID kan du ikke logge ind i Mobilbank via browser mere
- Ring til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.
- Ring til spærreservice på tlf. 75 94 50 93. Spærreservice har åbent 24 timer i døgnet.
Sådan spærrer du dit MitID:
Har du mistet dit MitID-identifikationsmiddel (f.eks. din mobil eller din kodeviser), eller har du mistanke om, at dit MitID er blevet misbrugt, skal du spærre det via MitID’s hjemmeside.