Hvordan ændrer jeg min mobilkode?
Mobilkode er en 6-cifret kode, du skal bruge, når du logger ind i din Mobilbank, og når du skal godkende betalinger. Du kan også aktivere godkendelse af betalinger med et fingeraftryk (Touch ID) eller Face ID.
Koden vælger du når du logger ind i din Mobilbank første gang.
Mangler du, eller har du glemt din mobilkode?
Du opretter, ændrer og nulstiller din mobilkode Mobilbank ved at logge ind med MitID igen. Det gør du ved at klikke på spørgsmålstegnet [?] i øverste højre hjørne på login-siden. Herefter vælger du punktet "Log på med MitID" og følger vejledningen på skærmen.
Start din Mobilbank på siden, hvor du normalt skriver din kode.
Hvis du allerede er logget ind, så tryk på 'Menu' og 'Log af'.Tryk på spørgsmålstegnet i øverste højre hjørne af din skærm.
Vælg "Opret ny kode".
Log på med MitID og vælg en ny kode.
Gentag din nye kode og vælg evt., om du vil acceptere at logge på med biometri (eksempelvis ansigt eller fingeraftryk).
Vigtigt!
Ring herefter til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19 så vi kan spærre mobilbanken for dig.
Alternativt kan du selv spærre din Netbank, som også spærre din adgang til Mobilbanken.