Spær Mobilbank eller MitID

Sådan spærrer du din Mobilbank eller dit MitID

Er der nogen, der har fået adgang til din Mobilbank – fx ved at du har mistet din mobil eller dit MitID – skal du straks spærre for adgangen.

Sådan spærrer du din Mobilbank App:

  • Skift kode til din Mobilbank ved at logge af, klik på "?" i øverste højre hjørne og vælg "Opret ny kode".
  • Ring derefter til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.
  • Alternativt kan du spærre dit MitID, som også spærre din adgang til Mobilbanken.

Sådan spærrer du for adgang til Mobilbank via browser:

  • Spær dit MitID ved at spærre MitID kan du ikke logge ind i Mobilbank via browser mere
  • Ring til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.
  • Ring til spærreservice på tlf. 75 94 50 93. Spærreservice har åbent 24 timer i døgnet.

Sådan spærrer du dit MitID:

Har du mistet dit MitID-identifikationsmiddel (f.eks. din mobil eller din kodeviser), eller har du mistanke om, at dit MitID er blevet misbrugt, skal du spærre det via MitID’s hjemmeside.

Spær dit MitID