Spær Netbank, Mobilbank eller MitID
Sådan spærrer du din Netbank, Mobilbank eller dit MitID
Er der nogen, der har fået adgang til din Netbank eller Mobilbank – fx ved at du har mistet din mobil eller dit MitID – skal du straks spærre for adgangen.
Sådan spærrer du din Netbank:
- Indtast et forkert kodeord 5 gange i træk, når du logger på din Netbank.
- Log på din Netbank og vælg tandhjulet øverst til højre. Her vælger du "Sikkerhed" under punktet "Indstillinger". Klik på "Spær adgang".
- Ring til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.
- Ring til spærreservice på tlf. 75 94 50 93. Spærreservice har åbent 24 timer i døgnet.
Sådan spærrer du din Mobilbank:
- Skift kode til din Mobilbank ved at logge af, klik på "?" i øverste højre hjørne og vælg "Opret ny kode".
- Ring derefter til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.
- Alternativt kan du spærre din Netbank, som også spærre din adgang til Mobilbanken.
Sådan spærrer du dit MitID:
Har du mistet dit MitID-identifikationsmiddel (f.eks. din mobil eller din kodeviser), eller har du mistanke om, at dit MitID er blevet misbrugt, skal du spærre det via MitID’s hjemmeside.