Snart er det slut med at swippe

Du har måske allerede hørt det: Betalingsløsningen Swipp lukker i det nye år, og sparekassen er i stedet blevet en del af MobilePay-samarbejdet.

Det betyder, at du fra 1. marts ikke kan overføre eller modtage beløb via din Swipp-app. Du vil dog fortsat kunne se tidligere Swipp-posteringer i din Netbank eller Mobilbank. 

Hvad skal du gøre?
Du behøver ikke gøre noget. Har du i dag Swipp, modtager du en opsigelse af din aftale i dit eArkiv i Netbank eller Netboks, men du kan bruge Swipp frem til 28. februar 2017, præcis som du har været vant til.

Nyt stærkt partnerskab
Sparekassen er - sammen med landets øvrige danske pengeinstitutter - gået med i MobilePay-samarbejdet for at sikre vores privat- og erhvervskunder en stærk mobil betalingsløsning, der kommer til at indeholde det bedste fra Swipp og MobilePay.

Nye fordele med MobilePay
Med MobilePay har du blandt andet mulighed for at gemme dine kvitteringer og holde styr på dine medlemskaber i app'en. Handler du online, har du også mulighed for at betale med MobilePay i flere netbutikker, så du slipper for at finde kortet frem.

Har du ikke allerede MobilePay, kan du gratis downloade app’en i App Store, Google Play eller Windows Phone Store.

Du kan kontakte MobilePays kundeservice på telefon 45 14 44 47, hvis du har brug for hjælp eller spørgsmål om app'en.

Flere nyheder fra sparekassen