Driftsproblemer løst: Telefonsystemer, overførsler og Mastercard Debit

Vi har i løbet af i dag haft IT-mæssige driftsproblemer, som har påvirket telefonsystemer, Mastercard Debit og straksoverførsler. Dette er nu løst, og løsningerne virker optimalt igen. Vi beklager endnu en gang ulejligheden.

TIDLIGERE DRIFTSSTATUS:
Vi oplever i øjeblikket driftsproblemer, der har indvirkning på vores telefonsystem, Mastercard Debit og straksoverførsler (Mobilepay, Netbank og Wallet).

Det betyder, at du kan opleve, du ikke kan komme igennem via telefonopkald til vores hovednumre. Du kan dog fortsat kontakte din lokale rådgiver inden for åbningstiden:

Find kontaktoplysningerne til din lokale rådgiver her.

Driftsproblemerne giver også udfordringer med betaling med Mastercard Debit og med straksoverførsler (Netbank, Mobilepay og Wallet).

Vi arbejder på at få problemet løst hurtigst muligt.

Vi beklager ulejligheden og undskylder for de udfordringer, det eventuelt giver dig.

Vi holder dig løbende opdateret her på siden.

Sidst opdateret 5. februar kl. 20:15