My Wallet udgår
19. March 2020
Fra den 27. maj kan du ikke længere betale med din My Wallet-app. My Wallet-appen udgår nemlig af vores tilbud.

Hvorfor udgår My Wallet?
Udviklingen inden for mobile betalingsløsninger går meget stærkt, og My Wallet-appen lever ikke længere op til brugernes krav. Fremover vil vi derfor fokusere på andre mobile betalingsløsninger, som lever op til vores kunders ønsker og behov.
Hvad skal du gøre?
Når appen udgår, anbefaler vi, at du sletter den fra din mobil. Det får ingen betydning for det tilknyttede betalingskort, som du stadig kan bruge, helt som du plejer. Du vil også stadig kunne se de køb, du har foretaget med appen, i oversigten over dine betalinger i både Netbank og Mobilbank.
Andre mobile betalingsløsninger
Vi håber, at du fremover har lyst til at benytte dig af en eller flere af de forskellige mobile betalingsløsninger, som vi tilbyder.
Vi har nye mobile betalingsløsninger som Google Pay, Fitbit Pay og Garmin Pay på vej. Vi kender endnu ikke lanceringstidspunktpunktet, men følg med på Facebook eller her på hjemmesiden, hvor vi selvfølgelig vil give besked, så snart vi ved mere.
Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål, er du som altid velkommen til at kontakte din rådgiver eller lokale filial.