Underskriv og opbevar dine dokumenter elektronisk

I eArkiv har du overblik over alle dine dokumenter fra sparekassen, ligesom du nemt og sikkert kan underskrive aftaler via e-Boks.

eArkiv

Tab 1

Din elektroniske postkasse

eArkiv er din personlige postkasse, hvor du får alle udskrifter og dokumenter fra sparekassen i elektronisk form.

Med eArkiv kan du nemt og bæredygtigt slippe for besværet med fysiske kontoudtog og breve samtidig med, at du får godt overblik over alle dine dokumenter.

Adgang til eArkiv via Netbank
Når du logger ind i din Netbank, har du automatisk adgang til dit eArkiv i øverste højre hjørne.

Adgang til eArkiv via Netboks
Har du ikke Netbank, kan du tilmelde dig Netboks hos din rådgiver. Netboks er din direkte adgang til dit eArkiv og ikke mere.

Med Netboks behøver du ikke bruge NemID, du logger bare på med cpr-nummer og din selvvalgte kode.

Tilmeld dig Beskedservice
Ønsker du en sms eller mail, når du får nye dokumenter i dit eArkiv, så tilmeld dig Beskedservice, når du er logget ind i dit eArkiv.

Elektronisk underskrift

Tab 1

Elektronisk underskrift

Med elektronisk underskrift kan du via e-Boks nemt og hurtigt underskrive dokumenter fra sparekassen, når og hvor det passer dig.

Via e-Boks kan du nemt underskrive papirer fra sparekassen elektronisk hjemmefra. Samtidig slipper du for at opbevare kopier af aftaler og bilag i mapper, det hele bliver gemt i e-Boks.

Fordele ved elektronisk underskrift

  • Underskriv, når du har tid, og hvor det passer dig
  • Du kan altid få adgang til dokumenterne og slipper for at opbevare dem derhjemme

Sådan gør du

  1. Find dokumentet i eArkiv

    Du finder dokumentet til underskrift i eArkiv eller direkte i din e-Boks. 

  2. Klik på dokumentnavnet

    I din indbakke i e-Boks klikker du på navnet på det dokument, du vil underskrive.

  3. Vælg "Underskriv" eller "Afvis"

    Dokumentet åbner, og du vælger "Underskriv" eller "Afvis", når du har læst dokumentet og vurderet, om du vil skrive under på det. 

  4. Godkend med NemID

    Du får et vindue frem, hvor du indtaster dit bruger-id og din adgangskode til NemID. Klik på "Næste", indtast din NemID-nøgle, og klik "Godkend". 

  5. Opdater kontaktoplysninger, og tilmeld Beskedservice

    Tjek og opdater eventuelt dine kontaktoplysninger. Tilmeld dig gerne Beskedservice i Netbank, så får du automatisk en sms næste gang, der er nye dokumenter.

Har du ikke e-Boks eller Netbank?

Brug for hjælp?
Har du brug for hjælp til e-Boks eller elektronisk underskrift, er du altid velkommen til at kontakte os.