Netbank Erhverv
Netbank Erhverv er et fleksibelt betalings-, informations- og styringssystem, der er udviklet, så du kan kommunikere direkte med os. Alle dine bankoplysninger ligger på vore beskyttede servere.
Bestil eller ændr Netbank Erhverv
Skal du bestille en Netbank Erhverv til din virksomhed, eller har du ændringer til din nuværende aftale, så har vi samlet det hele via linket herunder. Her på siden kan du også læse om dine øvrige muligheder med Netbank Erhverv.
Integration med løn- og økonomisystemer
Netbank Erhverv kan integreres med de fleste løn- og økonomisystemer. Det giver dig den fordel, at betalinger og meddelelser om betalinger (adviseringer) kan overføres direkte fra din virksomheds økonomisystem til Netbank Erhverv og omvendt.
Integration via Bank Connect
Du kan også forbinde dit økonomisystem via Bank Connect.
Læs mere om Bank Connect
Godkendelse og fuldmagter
Aftalen om Netbank Erhverv kan udformes, så to brugere af Netbank Erhverv kan godkende betalinger for hinanden. Fuldmagterne kan frit tilpasses den enkelte bruger.
Mobilbank Erhverv
Med Mobilbank Erhverv kan du nemt og hurtigt få overblik over og styre din virksomheds økonomi, hvor og hvornår det passer dig. Også når du ikke er i nærheden af din Netbank.
Læs mere om Mobilbank Erhverv
Netbankforsikring
Som erhvervskunde i sparekassen er du i de fleste tilfælde dækket af vores forsikring til Netbank, hvis du oplever svindel i din Netbank Erhverv.
BeskedService til erhverv
Tilmeld dig BeskedService Erhverv og modtag en sms eller mail, når der eksempelvis bliver indsat/hævet på din konto, eller du modtager post i dit eArkiv.
Anmod om garantier
I Netbank Erhverv har du mulighed for at anmode om indenlandske arbejds- og betalingsgarantier.
Læs mere om garantier i Netbank Erhverv
Hjælp og support
Har du problemer med installationen, den daglige brug eller bare generelle spørgsmål, har vi en medarbejder siddende klar ved telefonen.
Du har mulighed for selv at styre dine fuldmagter med en Selvadministrationsaftale. Her kan du selv foretage ændringer, og du får desuden overblik og kontrol over, hvad brugerne kan i Netbanken. Derudover undgår du at skulle kontakte os og sende dokumenter frem og tilbage.
Hvad omfatter en Selvadministrationsaftale?
Med en selvadministratoraftale kan du angive:
- om betalinger altid skal godkendes af én eller to brugere
- om brugerne må handle værdipapirer eller ej.
Læs mere om Selvadministrationsaftale
Selvadministratoraftalen kan både omfatte virksomhedens eget engagement og de fuldmagter, I har fået fra andre.
Kontakt din rådgiver, hvis du vil vide mere.
Har du allerede en Selvadministrationsaftale?
Læs materiale til administrator
Få loginvejledning til nye brugere