Effektivisér jeres udgiftshåndtering med Zenegy
Synes I også, at det kan være lidt bøvlet at håndtere godkendelse og afstemning af medarbejdernes udlæg? I samarbejde med Zenegy tilbyder vi vores erhvervskunder mulighed for at prøve en løsning til udgiftshåndtering i 3 måneder til 0 kr.
Zenegy er en førende leverandør af løn-, regnskabs- og udgiftshåndteringsløsninger, der benytter sig af PSD2 (Open Banking) og dermed kan integreres direkte i bl.a. regnskabsprogrammet e-conomic. Med Zenegys udgiftshåndteringsløsning kan I digitalisere jeres bilag og transaktioner, håndtere dem digitalt via appen samt automatisere afstemnings- og godkendelsesprocessen.
Som erhvervskunde i Sparekassen Sjælland-Fyn tilbyder vi jer en prøveperiode på 3 måneder til 0 kr. (normalt 14 dage), så I har mulighed for at afprøve, om løsningen er noget for jer.
Hvordan får I glæde af tilbuddet?
Kontakt jeres rådgiver i dag for at lære mere om Zenegy’s udgiftshåndtering. I kan også udfylde kontaktformularen via jeres Netbank Erhverv (klik på menupunktet ”Samarbejdspartnere”).
Vil I høre mere om at blive erhvervskunde i Sparekassen Sjælland-Fyn? Kontakt os.