Optimer betalingsoplevelsen, og lev op til lovkrav med Worldline
Momsbekendtgørelsen har siden startet af året stillet krav til, at detail- og servicevirksomheder bruger digitale salgsregistreringssystemer. I samarbejde med Wordline tilbyder vi vores erhvervskunder en samlet betalingsløsning, der optimerer betalingsoplevelsen og sikrer, at I lever op til de nye krav.
Vi samarbejder med Worldline, der tilbyder en skræddersyet betalingsløsning til din virksomhed – uanset om du driver restaurant, har en online butik eller noget helt tredje. Ligesom hos Sparekassen Sjælland-Fyn er Worldlines mål at hjælpe deres kunder med at gøre det nemmere at drive og vækste deres forretning.
Med en betalingsløsning fra Wordline sikrer I, at I lever op til lovkravene, og samtidig får I mulighed for at optimere jeres betalingsprocesser.
Kom i gang med Worldline
Er I interesseret i at høre mere om, hvordan Worldline kan hjælpe jeres virksomhed?
Kontakt jeres rådgiver hos Sparekassen Sjælland-Fyn, eller udfyld kontaktformularen via jeres Netbank Erhverv (klik på menupunktet ”Samarbejdspartnere”).
Vil I høre mere om at blive erhvervskunde i Sparekassen Sjælland-Fyn? Kontakt os.
Bliv klar til de nye krav i Momsbekendtgørelsen
Siden den 1. januar 2024 har detail- og servicevirksomheder med en omsætning op til 10 mio. kr. skulle bruge digitale salgsregistreringssystemer, der lever op til nye lovkrav i momsbekendtgørelsen.
Kravene gælder en række virksomheder inden for restaurationsbranchen (restauranter, ishuse, caféer, diskoteker m.m.), købmænd og døgnkiosker samt andre sektorer.
Det kan betyde, at jeres virksomhed enten skal have opdateret det nuværende salgsregistreringssystem, eller at det skal udskiftes til et helt nyt digitalt system.
Læs mere om de nye krav, og hvordan I sikrer, at I lever op til dem.